Το σπίτι του Γιώργου Σαμπάνη!

Πάντα είναι ενδιαφέρον να μιλάμε με έναν άντρα για το σπίτι του, για το πώς συμπεριφέρεται μέσα σε αυτό, πώς λειτουργεί και αν μπορεί να το διατηρεί καθαρό. Και ενώ πιστεύουμε ότι σχεδόν όλοι δεν τα πάνε καλά με όλα τα παραπάνω, ο Γιώργος Σαμπάνης ήρθε να μας διαψεύσει. Ο γνωστός τραγουδιστής είναι πραγματικά νοικοκύρης. «Συνήθως, όταν έρχεται η μητέρα μου στο σπίτι, έχω φροντίσει να είναι άριστα συμμαζεμένο. Δεν μου αρέσει να καλώ κόσμο και να είναι ακατάστατο και αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο στη φάση εκείνη που καλώ την οικογένειά μου και κυρίως τη μητέρα μου».

Αυτό που δεν αποτελεί εξαίρεση ούτε για τον Γιώργο είναι η περιοχή που έχει επιλέξει να ζει. Όπως οι περισσότεροι καλλιτέχνες έτσι και αυτός μένει στα νότια προάστια, στην Άνω Γλυφάδα. Το σπίτι του είναι περίπου 90 τετραγωνικά και μένει εκεί τα τελευταία δύο χρόνια. «Την περιοχή τη διάλεξα για να βρίσκομαι κοντά στην οικογένειά μου αλλά και στη θάλασσα». 

Άλλωστε το πρώτο πράγμα που κάνει όταν μπαίνει στο σπίτι του είναι να ανοίγει τα παράθυρα και να αντικρίζει το απέραντο γαλάζιο, κάτι που τον χαλαρώνει αμέσως. Η ρομαντική πλευρά του φαίνεται και από την αγάπη του για τα λουλούδια όμως. «Μου αρέσει να ποτίζω τα λουλούδια μου και γενικά να ασχολούμαι μαζί τους. Με κάνει και νιώθω φοβερά ήρεμος. Άλλωστε αυτά και οι φωτογραφίες της οικογένειάς μου είναι τα πολυτιμότερα αντικείμενα που έχω».

Ο Γιώργος τον τελευταίο καιρό δεν ζει μόνος του, αυτό όμως δεν είναι κάτι που τον έχει βγάλει από τα νερά του. «Μπορεί πλέον να συγκατοικώ, αλλά και όταν έμενα μόνος μου δεν είχα κανένα πρόβλημα να διατηρώ το σπίτι άψογο. Τα πηγαίνω καλά με το μαγείρεμα, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι είμαι expert, αλλά τον τελευταίο καιρό λόγω υποχρεώσεων δεν προλαβαίνω να μαγειρέψω συχνά κι έτσι καταφεύγω στη λύση έτοιμου φαγητού». 





Ο τραγουδιστής δεν κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του, μιλάει για τη σχέση του με την Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη και μάλιστα παραδέχεται ότι η διακόσμηση που έχει τώρα στο σπίτι ήταν υπόθεση και για τους δύο. Ο έρωτάς του δεν μπορεί να κρυφτεί και η απάντηση στο τι είναι αυτό που τον έκανε να την ερωτευτεί δεν αφήνει κανένα περιθώριο για σχόλια: «Θαυμάζω την ολότητά της. Τίποτα λιγότερο». 
Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο Γιώργος φαίνεται να γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των σχέσεων. «Θεωρώ ότι πρέπει να αγαπάμε το σύντροφό μας χωρίς να έχουμε απαιτήσεις από αυτόν. Νομίζω ότι όταν αρχίσουμε να επιζητούμε τη μεταμόρφωσή του στο κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσή μας και να τον πιέζουμε με βάση τα προσωπικά μας θέλω, τότε δεν διατηρούμε σχέση με κανέναν άλλο παρά μόνο με τον εαυτό μας».


Μπορεί τα τελευταία χρόνια να έχει αποκτήσει έντονη φήμη, όμως ο Γιώργος δεν ξεχνάει τους ανθρώπους που τον βοήθησαν. «Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θέλω να ευχαριστήσω γιατί βρέθηκαν την κατάλληλη στιγμή στον κατάλληλο τόπο, με πίστεψαν και με βοήθησαν να κυνηγήσω τους στόχους και τα όνειρά μου. Είναι αυτοί που λίγο πριν τους ονόμασα “ομάδα μου” και “οικογένειά μου”».



«Θεωρώ ότι τα talent shows είναι μια ευκαιρία για κάποιους ανθρώπους να αποδείξουν το ταλέντο τους και να βρεθούν στον κόσμο της μουσικής, αλλά δεν είναι ο μόνος δρόμος. 

Εγώ για παράδειγμα δεν πήγα ποτέ σε τέτοια εκπομπή και τα κατάφερα να τραγουδώ σε μαγαζιά και να ηχογραφώ τη μουσική μου».

Πηγή: missbloom.gr