Στο σπίτι της Μαίρης Συνατσάκη.

"Εγώ έχω ένα τατουάζ στο μπράτσο που γράφει "Give me some magic" και εκείνη το είδε και μου ζήτησε τη μαγεία στο χώρο της." μας λέει η Εύα Τοπαλίδου, η blogger - interior designer που ανέλαβε να δημιουργήσει τη μαγική ατμόσφαιρα στο νέο σπίτι της Μαίρης!

Ας δούμε το "μαγικό" διαμέρισμα της...



Πως γνωριστήκατε με τη Μαίρη;
Τη Μαίρη τη γνώρισα μέσω του Θοδωρή Γεωργακόπουλου και είμαστε fellow bloggers. 
Ποια τάση ζήτησε να ακολουθήσετε στη διαμόρφωση του χώρου;
H τάση ήταν See Magic. Εγώ έχω ένα τατουάζ στο μπράτσο που γράφει "Give me some magic" και εκείνη το είδε και μου ζήτησε τη μαγεία στο χώρο της. Η τάση αυτή επιβάλλει να ρίξεις όλη σου την προσωπικότητα σε ένα χώρο δηλαδή. Αυτή αν αναγνώσεις τη Μαίρη είναι στοιχεία αρσενικά και θηλυκά μαζί. Βιομηχανικά και ρομαντικά.
Ποια κομμάτια ήταν προσωπική επιλογή της ίδιας για το χώρο;
Όλα τα κομμάτια της Μαίρης είναι σχεδιασμένα από εμένα για εκείνη, ως custom pieces. Ήθελε πάρα πολύ μια κρεμαστή καρέκλα που φάγαμε τον τόπο για να τη βρούμε και ήθελε πολύ και τα στοιχεία patchwork γενικά.

Πόσο χρόνο χρειάστηκε για την ολοκλήρωση του χώρου;

Χρειαστήκαμε περίπου 2,5 μήνες. Πήραμε το χρόνο μας αλλά συνέχεια φορτώνουμε κι άλλα λόγω των αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων της Μαίρης.



Το ενδιαφέρον στοιχείο στο διάδρομο είναι το bunting που μπήκε στο ταβάνι και έκανε τα πάντα χαρούμενα χωρίς να κουραστεί κανείς.





Το σπίτι της Μαίρης έχει μια περίεργη κάτοψη που αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει ακριβής θέση για τραπεζαρία. Έχει μια χαρά θέση για το τζάκι το οποίο όμως επειδή μπήκε εμβόλιμα στο χώρο δεν συνδέεται με το καθιστικό και έτσι δεν είναι ακριβώς το ζευγάρι τζάκι-τηλεόραση. 


Αποφασίσαμε λοιπόν να τα κρατήσουμε χώρια και να της μείνει η θαλπωρή του τζακιού όταν θα γράφει στο φοβερό blog της, μέσα στην κουνιστή πολυθρόνα της,ενώ η ξάπλα του καναπέ και του day bed να της σχηματίσει το κανονικό καθιστικό με θέση για τηλεθέαση και παρεάκι.



Το καθιστικό της περιβάλλει μια βιβλιοθήκη που είναι skyline τύπου και"τρέχει" σε όλο το σαλόνι σαν κορδέλα. Αυτός είναι ο τρόπος που διάλεξα για να της φτιάξω τη μεγάλη βιβλιοθήκη που ζήτησε για τα υπέροχα βιβλία της που όμως να μην είναι βιβλιοθήκη-τέρας.


Πηγή: missbloom.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου