10+1 τρικ για να αισθάνεσαι πιο αδύνατη (από σήμερα κιόλας).


Και φυσικά να καταφέρεις σιγά-σιγά να χάσεις τα περιττά κιλά.

Νιώθεις όμως διαρκώς ένα ενοχλητικό φούσκωμα στο στομάχι;
Παρόλο που προσπαθείς να αδυνατίσεις, το πρήξιμο δε σε αφήνει να δεις την αλλαγή που τόσο περιμένεις;
Μη σε πιάνει πανικός.

Δοκίμασε τα ακόλουθα tips:








1. Πιες νερό με λεμόνι με το που σηκωθείς από το κρεβάτι σου και δώσε με αυτόν τον τρόπο ένα boost στο μεταβολισμό σου. Αν η γεύση του δε σε ξετρελάνει, πιες πράσινο τσάι με λίγο στυμμένο λεμόνι.


2. Κάνε κάθε πρωί yoga, για 5-10 λεπτά, και βοήθησε αυτομάτως το σώμα σου να διώξει τις τοξίνες και να αναζωογονηθεί.

3. Στο δεκατιανό σου γεύμα φρόντισε να καταναλώσεις παπάγια και ανανά. Τα δύο αυτά φρούτα θα σε βοηθήσουν να νικήσεις το επίμονο φούσκωμα.

4. Μην τρως στο πόδι και φυσικά απόφυγε να καταναλώνεις βιαστικά τα γεύματά σου. Όση περισσότερη ώρα μασάς την τροφή σου, τόσο το καλύτερο.

5. Αν το πρήξιμο επιμένει, τότε απόφυγε να πιεις αναψυκτικά, να μασήσεις τσίχλα και να χρησιμοποιήσεις καλαμάκι.

6. Μην ξεχνάς να καταναλώνεις τουλάχιστον δύο λίτρα νερό μέσα στη μέρα σου.

7. Αν ψάχνεις την ιδανική τροφή που θα σε βοηθήσει να νικήσεις το πρήξιμο, τότε αυτή είναι αναμφίβολα το κινόα.

8. Πρόσεχε τις ποσότητες που καταναλώνεις μέσα στην ημέρα. Τα μικρά και τακτικά γεύματα είναι ιδανικά για να χάσεις βάρος.

9. Εμπλούτισε τη διατροφή σου με τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Τα δημητριακά ολικής άλεσης, το αβοκάντο, η βρώμη, τα σμέουρα, οι σπόροι chia, τα αχλάδια... θα αποδειχθούν δυνατοί σύμμαχοι.

10. Λίγες ώρες πριν κοιμηθείς, απόλαυσε ένα ζεστό ρόφημα με ginger και κανέλα ή με μέντα. Θα σε ανακουφίσουν άμεσα!

11. Τέλος, βάλε... πρόγραμμα στον ύπνο σου. Προσπάθησε να πέφτεις κάθε βράδυ για ύπνο περίπου την ίδια ώρα και φυσικά φρόντισε να κοιμάσαι τουλάχιστον 7-8 ώρες. Η έλλειψη ύπνου αποσυντονίζει το μεταβολισμό, πράγμα που δε θέλεις να συμβεί.

Πηγή:queen.