Οι 10 καλύτερες τροφές να φας πριν τη γιόγκα.



10 ιδανικές τροφές πριν τη γυμναστική!

Ας διαβάσουμε τι πρέπει να τρώμε πριν ξενκινήσουμε την πρωινή ή απογευματινή μας άσκηση.






ΜΗΛΟ

Θα σου προσφέρει νερό, μια μικρή ποσότητα ζάχαρης και, επιπλέον, θα καθαρίσει και τα δόντια σου! Τα μήλα είναι επίσης καλές πηγές βιταμίνης C και φυτικών ινών που θα σε βοηθήσουν να νιώθεις γεμάτη ενέργεια μέχρι να τελειώσεις και τη στάση του δέντρου!

ΜΠΑΝΑΝΑ
Χάρη στο κάλιο που περιέχει, η μπανάνα είναι από τα ιδανικά σνακ πριν από κάθε είδους γυμναστική –και η γιόγκα δεν αποτελεί εξαίρεση. Σε συνδυασμό με το νάτριο, το κάλιο βοηθάει το σώμα να παραμένει ενυδατωμένο, γι’ αυτό συνιστάται ιδιαίτερα εάν κάνεις Bikram yoga, που γίνεται σε υψηλή θερμοκρασία.

ΓΙΑΟΥΡΤΙ
Ένα μικρό κεσεδάκι πριν τη γιόγκα σου δίνει όση λακτόζη χρειάζεσαι, την οποία ο οργανισμός θα μετατρέψει σταδιακά σε ενέργεια για να έχει στη διάθεσή του στη διάρκεια της άσκησης.

ΧΥΛΟΣ ΒΡΩΜΗΣ
Μισό φλιτζάνι χυλός βρώμης είναι από τα καλύτερα σνακ που μπορείς να φας πριν πας στη γιόγκα. Είναι πολύ εύπεπτος κι έτσι θα σου δώσει όλη την ενέργεια που χρειάζεσαι, χωρίς να σε κάνει να νιώθεις το στομάχι σου βαρύ.

ΑΜΥΓΔΑΛΑ
Πηγαίνοντας για το μάθημα της γιόγκα, πάρε μαζί σου μια μικρή χούφτα αμύγδαλα για να τα φας στο δρόμο. Θα σου εξασφαλίσουν ενέργεια, βιταμίνη Ε, κάλιο και μαγνήσιο, που σημαίνει ότι θα έχεις όση δύναμη χρειάζεσαι για την στάση της βάρκας. Προτίμησέ τα απλά και όχι αλατισμένα.

ΞΕΡΑ ΒΕΡΙΚΟΚΑ
Τα φυσικά σάκχαρα που περιέχουν σου δίνουν όλη την ενέργεια που χρειάζεσαι. Επιπλέον, επειδή είναι από τα φρούτα που έχουν χαμηλή οξύτητα δεν προκαλούν ερεθισμό στο στομάχι.

ΑΧΛΑΔΙ
Ένα αχλάδι είναι εξαιρετική επιλογή να φας πριν κάνεις γιόγκα, χάρη στη χαμηλή οξύτητά του και την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που θα σε βοηθήσουν να μην πεινάς.

ΞΕΡΑ ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ
Όπως και οι μπανάνες, περιέχουν κάλιο –τρία δαμάσκηνα περιέχουν σχεδόν 300 mg. Πολλοί τα αποφεύγουν επειδή αυξάνουν την κινητικότητα του εντέρου, όμως σε μικρή ποσότητα (2-3 δαμάσκηνα) είναι βέβαιο ότι δεν θα σε στείλουν τρέχοντας στην τουαλέτα!

ΣΤΑΦΙΔΕΣ
Περιέχουν φυσικά σάκχαρα που δυο δίνουν ενέργεια για να καταφέρεις ακόμα και τις πιο δύσκολες asanas. Επιπλέον, είναι ένα από τα πιο «εύκολα» σνακ, αφού μπορείς να τις έχεις παντού μαζί σου –γι’ αυτό δεν έχεις καμία δικαιολογία!

ΚΑΡΠΟΥΖΙ
Το αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο, δεν είναι μόνο λαχταριστό και δροσιστικό, αλλά επιπλέον σου προσφέρει ενυδάτωση και ενέργεια για να κάνεις τον «πολεμιστή» και όλες τις υπόλοιπες στάσεις της γιόγκα.

Πηγή: shape.