10 συμβουλές για να αποτοξινωθείτε μετά τις γιορτές.


Κάποιες φορές το σώμα απαιτεί κάποια συμπληρώματα διατροφής για να αντιμετωπίσει τις διατροφικές ελλείψεις. Τα προβιοτικά βοηθούν για ένα υγιές έντερο και κάνουν καλό στο πεπτικό σύστημα. 







1) ΝΕΡΟ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ

Το λεμόνι έιναι μια σπουδαία πηγή από βιταμίνη C και βοηθάει πολύ στην αποτοξίνωση του σώματος και στην καύση λίπους. Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος για τον οποίο οι διατροφολόγοι προτείνουν να πίνετε νερό με λεμόνι κάθε πρωί: γιατί αλκαλικοποιεί το σώμα και βελτιώνει την πέψη.

2) ΛΑΧΑΝΟ
Προτιμήστε λίγη σαλάτα από λάχανο στο πιάτο σας, διότι όχι μόνο καθαρίζει το πεπτικό σύστημα, αλλά, όταν το τρώτε βραστό ή στον ατμό, μπορεί να μειώσει και τη χοληστερίνη σας.

3) ΝΤΕΚΑΦΕIΝΕ
Δοκιμάστε να περιορίσετε την ποσότητα καφεΐνης που καταναλώνετε. Προτιμήστε το πράσινο τσάι, το οποίο είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά.

4) ΑΓΚΙΝΑΡΕΣ
Σύμφωνα με αρκετές έρευνες, οι αγκινάρες, βοηθούν στο συκώτι και χολή. Περιέχουν κυναρίνη (cynarin), η οποία βοηθά στην ρύθμιση της παραγωγής της χολής και αποτρέπει τη δυσπεψία.

5) ΤΖΙΝΤΖΕΡ ΚΑΙ ΣΚΟΡΔΟ
Πέρα από αντιφλεγμονώδες, το τζίντζερ είναι επίσης γνωστό ότι κάνει καλό στην πέψη. Μερικές μελέτες δείχνουν ότι το σκόρδο καταπολεμά τα κύτταρα λίπους που σχηματίζονται στο σώμα.

6) ΣΑΛΑΤΕΣ
Όλες οι πράσινες σαλάτες ενισχύουν τα επίπεδα της χλωροφύλλης του πεπτικού συστήματος, τα οποία βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού.

7) ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΕΩΣ
Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πολύ πιο ωφέλιμα για τον οργανισμό από τα επεξεργασμένα δημητριακά. Πέρα από τα αυξημένα θρεπτικά συστατικά και τα αντιοξειδωτικά, περιέχουν και υψηλές ποσότητες από φυτικές ίνες. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι επίσης αποτελεσματικά στην καταπολέμηση των τοξινών από το σώμα.

8) ΚΑΡΔΑΜΟ
Προσθέστε λίγο κάρδαμο στις σαλάτες σας όχι μόνο για να εμπλουτίσετε τη γεύση αλλά και για να βοηθήσετε το σώμα να αποτοξινωθεί!

9) ΑΣΚΗΣΗ
Δεν είναι καινούργιο το ότι η άσκηση αποτελεί έναν από τους κυριότερους τρόπους αποτοξίνωσης του οργανισμού. Μην περιμένετε να τελειώσουν οι διακοπές για να αρχίσετε πάλι το αγαπημένο σας σπορ!

10) ΦΡΟΥΤΑ
Τα φρούτα είναι μια σπουδαία πηγή από βιταμίνες και διαιτιτικών ινών. Τα μήλα, τα κρανμπερι, τα λεμόνια, τα κεράσια, τα σύκα, οι φράουλες, τα γκρέιπφρουτ, τα ακτινίδια και τα πεπόνια έχει αποδειχθεί ότι έχουν αντιοξειδωτική δράση.

Πηγή:msn.