16 τρόποι για να αντέξεις την "τσαγκαροδευτέρα".

Νιώθετε μελαγχολικοί;

Η επιστροφή στη δουλειά, μετά από ένα γεμάτο Σαββατοκύριακο μπορεί να σας χαλάσει τη διάθεση. Όταν αισθάνεστε έτσι δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε μερικά από τα κόλπα που σας προτείνουμε παρακάτω και οι Δευτέρες σας θα γίνουν σίγουρα καλύτερες. 




ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Εάν αισθάνεσθε πως σας λείπει η ενέργεια όταν βρίσκεστε στη δουλειά, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι δεν σας ικανοποιεί η εργασία σας, ή ότι δεν σας αρέσει το αφεντικό σας ή οι συνεργάτες σας. Ανακαλύψτε τι είναι αυτό που σας προβληματίζει και βρείτε μια ικανοποιητική λύση για σας. 

ΜΗΝ ΖΕΙΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Μην περιμένετε να έρθει το Σαββατοκύριακο για να διασκεδάσετε. Οργανώστε ένα γεύμα με φίλους νωρίς το βράδυ ή προγραμματίστε να δείτε μια ταινία στο σπίτι και νιώστε ότι ανταμείβεστε για τον κόπο της ημέρας που πέρασε. 

ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Εάν κάνετε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια, μπορεί να αισθάνεστε ασφαλής μεν αλλά από την άλλη μπορεί και να βαριέστε. Αναλάβετε να διεκπεραιώσετε κάτι στη δουλειά έξω από τα συνηθισμένα σας καθήκοντα, κι αισθανθείτε ξανά την αναζωογόνηση που μας χαρίζει η πρόκληση. 

ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Εάν κάνετε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια, μπορεί να αισθάνεστε ασφαλής μεν αλλά από την άλλη μπορεί και να βαριέστε. Αναλάβετε να διεκπεραιώσετε κάτι στη δουλειά έξω από τα συνηθισμένα σας καθήκοντα, κι αισθανθείτε ξανά την αναζωογόνηση που μας χαρίζει η πρόκληση. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ

Διάλέξτε τα ρούχα που θα φορέσετε την επομένη, ετοιμάστε μια λίστα με όλα όσα πρέπει να γίνουν τη Δευτέρα και βάλτε ξυπνητήρι για να σηκωθείτε εγκαίρως και να ετοιμαστείτε χωρίς άγχος. 

ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΕ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ

Όπως λένε και οι γιατροί, το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Φάτε κάτι υγιεινό, όσο κι εάν βιάζεστε και αποφύγετε την έλλειψη ενέργειας και την κακοδιαθεσία που προκαλεί η πείνα. 

ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

Όλοι ξέρουμε πλέον ότι η γυμναστική κάνει το σώμα μας να εκκρίνει ενδορφίνες ανεβάζοντάς μας τη διάθεση. Παρόλα αυτά συχνά δεν βρίσκουμε καιρό για να γυμναστούμε. Δοκιμάστε έστω να ασκείστε πέντε λεπτά την ημέρα και θα αισθανθείτε τη διαφορά. 

ΑΝΤΑΜΕΙΨΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

Εάν νιώθετε ότι "σέρνεστε" τις Δευτέρες, ανταμείψτε τον εαυτό σας τρώγοντας την αγαπημένη σας σοκολάτα ή ακούστε τα αγαπημένα σας τραγούδια όταν κάνετε διάλειμμα για φαγητό. 

ΔΩΣΤΕ ΧΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ

Βοηθώντας τους άλλους αισθανόμαστε κι εμείς καλύτερα και ξεχνάμε για λίγο αυτά που μας απασχολούν. Ακόμη κι ένα απλό κομπλιμέντο στον συνάδελφό σας μπορεί να είναι αρκετό για να σας γεμίσει ικανοποίηση.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Εάν σηκώνεστε από το κρεβάτι 15 με 30 λεπτά νωρίτερα οι Δευτέρες σας θα γίνουν ευκολότερες καθώς θα έχετε στη διάθεσή σας λίγο χρόνο για τον εαυτό σας. Μπορείτε να ασκηθείτε, να φάτε ένα καλό πρωΙνό ή να χαλαρώσετε διαβάζοντας εφημερίδα και πίνοντας καφέ. 

ΦΤΙΑΞΤΕ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΡΠΑΖΟΥΝ

Κάντε μία λίστα με όλα εκείνα που έχετε να κάνετε στη δουλειά την επόμενη εβδομάδα και σας γεμίζουν ικανοποίηση. Αυτό και μόνο μπορεί να σας κάνει να αλλάξετε γνώμη και διάθεση για τη Δευτέρα που έρχεται. 

ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕ! ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!

“Όταν χαμογελάς, χαμογελά κι όλος ο κόσμος μαζί σου”. Χαμογελώντας μοιράζεστε την χαρά σας με τους άλλους και κάνετε το γραφείο πιο χαρούμενο για όλους. 

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΘΕΤΙΚΟΙ

Είναι σημαντικό να εκτιμάτε τα καλά πράγματα που σας προσφέρει η ζωή και μ' αυτό τον τρόπο δημιουργείτε ένα θετικότερο κλίμα στη δουλειά. Μην παραπονιέστε άλλο αν δεν θέλετε να σας "ρουφήξει" η γκρίνια και η απαισιοδοξία. 

ΝΤΥΘΕΙΤΕ ΑΝΑΛΟΓΑ

Ξεκινήστε τη μέρα σας με θετική διάθεση και επιλέξτε να φορέσετε κάτι κομψό γιατί όταν φαίνεστε όμορφοι νιώθετε και όμορφα. 

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Παρόλο που είναι πολύ εύκολο να μπείτε στον πειρασμό να ελέγχετε τα της δουλειάς μέσα στο Σαββατοκύριακο, προσπαθήστε να μην το κάνετε. Εάν δεν απέχετε από τη δουλειά και δεν διαχωρίζετε την προσωπική από την επαγγελματική σας ζωή τότε οι Δευτέρες θα είναι σίγουρα δυσκολότερες.

ΚΑΝΤΕ ΜΙΚΡΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Μην κολλάτε στο γραφείο σας και φτάνετε στο σημείο να τρώτε και το μεσημεριανό σας μπροστά στον υπολογιστή. Κάντε μικρά διαλείμματα και πάρτε λίγο καθαρό αέρα για να φρεσκάρετε το μυαλό σας. 

Πηγή:msn.