25 τροφές που θα σας χαρίσουν τέλειο δέρμα.

Μπορείτε κι εσείς να αποκτήσετε το τέλειο δέρμα επιλέγοντας τις σωστές τροφές.

Από τη μαύρη σοκολάτα μέχρι το κόκκινο κρασί....





ΓΙΑΟΥΡΤΙ

Περιέχει πρωτείνη και βοηθά το δέρμα να παραμένει σφριγηλό και χωρίς ρυτίδες, λέει ο Dr. Nicholas Perricone, ένας Αμερικανός δερματολόγος ο οποίος πιστεύει ότι το στραγγιστό είναι ακόμη καλύτερο καθώς έχει τη διπλάσια περιεκτικότητα σε πρωτείνη. 

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
Τα βασικά αντιοξειδωτικά όπως η βιταμίνη Ε, οι πολυφαινόλες και οι φυτοστερόλες που βρίσκονται στο ελαιόλαδο βοηθούν το δέρμα να μην γερνάει. Επίσης, μπορείτε να αντικαταστήσετε την κρέμα νυκτός σας με βιολογικό ελαιόλαδο καθώς το τελευταίο δεν φράσσει τους πόρους και απορροφάται εύκολα από το δέρμα. 

ΣΟΓΙΑ
Η αγλυκόνη, μια ισοφλαβόνη που βρίσκεται στη σόγια βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και εμποδίζει την διάσπαση του κολλαγόνου κάτι που προκαλεί χαλάρωση και ρυτίδες. 

ΚΑΡΥΔΙΑ
Τα καρύδια είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά που λέγονται άλφα-λινολενικά οξέα τα οποία είναι πολύ σημαντικά για εκείνους που δεν τρώνε ψάρι. Η έλλειψη του εν λόγω λιπαρού οξέως κάνει το δέρμα αφυδατωμένο και σκασμένο. 

ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
Περιέχει υψηλά ποσοστά διαφόρων αντιοξειδωτικών και έχει άλλες ιδιότητες που προστατεύουν το δέρμα σας από τις επιβλαβείς ακτίνες UV οι οποίες προκαλούν ενγκαύματα και καρκίνο του δέρματος. Η μαύρη σοκολάτα βοηθά το δέρμα σας να συγκρατεί την υγρασία του. 

ΦΛΟΥΔΕΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ
Οι φλούδες του πορτοκαλιού είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, ασβέστιο και φυτικές ίνες. Βοηθούν στην ανανέωση του δέρματος και εμποδίζουν το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου. Εάν δεν σας αρέσει να τρώτε τις φλούδες, μπορείτε να τις αποξηράνετε, να τις κάνετε σκόνη και να τις προσθέσετε στις διάφορες βιολογικές σας κρέμες και μάσκες. 

ΗΛΙΟΣΠΟΡΟΙ
Οι ηλιόσποροι είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε και βοηθούν στις φλεγμονές του δέρματος. Εμποδίζουν επίσης την ακμή. 

ΣΤΡΕΙΔΙΑ
Τα στρείδια είναι από τις καλύτερες πηγές ψευδαργύρου, ο οποίος βοηθά στην ανάπτυξη και στη σωστή λειτουργία των κυττάρων του δέρματος. Σύμφωνα με έρευνες, τα άτομα που έχουν προδιάθεση για ακμή έχουν συνήθως χαμηλά επίπεδα του συγκεκριμένου ιχνοστοιχείου. 

ΛΑΧΑΝΟ ΚΕΙΛ
Το συγκεκριμένο λαχανικό περιέχει αντιοξειδωτικά όπως βιταμίνη C, βήτα καροτένιο, καμφερόλη και κερκετίνη εμποδίζοντας το δέρμα να χάνει την ελαστικότητά του από την υπερβολική έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία. 

ΣΚΟΥΜΠΡΙ
Είναι μια από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης B12, και η έλλειψη της εν λόγω βιταμίνης οδηγεί σε υπέρχρωση του δέρματος (μαύρα σημάδια) και λεύκη (λευκά σημάδια). 

ΔΕΝΔΡΟΛΙΒΑΝΟ
Εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών όπως είναι η καρνοσόλη και το ουρσολικό οξύ, το δενδρολίβανο εμποδίζει τον καρκίνο του δέρματος. 

ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ
Το επίπεδο των αντιοξειδωτικών όπως είναι οι πολυφαινόλες και η ρεσβαρατρόλη είναι υψηλότερο στο κρασί από ότι στο χυμό των σταφυλιών. Τα αντιοξειδωτικά αυτά απορροφούν τις ελεύθερες ρίζες που αποτελούν την αιτία της γήρανσης και των ασθενειών που οφείλονται στην ηλικία. Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί την ημέρα είναι αρκετό για να έχετε δέρμα απαλό και λείο. 

ΠΙΠΕΡΙΕΣ
Οι πιπεριές είναι άριστη πηγή βιταμίνης C. Πέρα από το γεγονός ότι βοηθούν το δέρμα σας να φαίνεται νεότερο, η συγκεκριμένη βιταμίνη κρατά τον αριθμό των ελεύθερων ριζών υπό έλεγχο. 

ΦΡΑΟΥΛΕΣ
Το ελλαγικό οξύ είναι ένα αντιοξειδωτικό που βρίσκεται στις φράουλες και μειώνει την εμφάνιση των ρυτίδων και εμποδίζει την διάσπαση του κολλαγόνου. Προστατεύει επίσης το δέρμα από τις ακτίνες UV που προκαλούν πρόωρη γήρανση. 

ΑΚΤΙΝΙΔΙΑ
Είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που αποτρέπουν διάφορα προβλήματα του δέρματος και προστατεύουν τις μεμβράνες των κυττάρων. Το υψηλό επίπεδο του κολλαγόνου που περιέχεται στο συγκεκριμένο φρούτο ενισχύει την ελαστικότητα και χαρίζει λάμψη στο δέρμα. 

ΣΑΡΔΕΛΕΣ
Οι σαρδέλες περιέχουν ωμέγα-3, Β-12, πρωτείνες, ασβέστιο και σίδηρο. Η βιταμίνη βοηθά στο έκζεμα, τα ωμέγα-3 σε διάφορα προβλήματα του δέρματος, όπως η ακμή και η πιτυρίδα. 

ΚΑΦΕΣ
Τα άτομα που καταναλώνουν τακτικά καφέ διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης μελανώματος, μιας μορφής καρκίνου του δέρματος, σύμφωνα με μια μελέτη του 2007 που δημοσιεύθηκε στο Ευρωπαϊκό Περιοδικό της Πρόληψης για τον Καρκίνο. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι έξι φλιτζάνια καφέ την ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο κατά 30 τοις εκατό. Η υπερβολική κατανάλωση καφέ, όμως, μπορεί να προκαλέσει άλλα προβλήματα. 

ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΣΧΑΡΙ
Είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 και ωμέγα-6 που μειώνουν τις φλεγμονές και σε πρωτείνες που βοηθούν στη δημιουργία κολλαγόνου και ελαστίνης. 

ΚΟΛΟΚΥΘΑ
Η ψημένη κολοκύθα είναι μια από τις καλύτερες πηγές του βήτα καροτένιου το οποίο το σώμα μετατρέπει σε βιταμίνη Α. Η βιταμίνη αυτή βοηθά στην ανάπτυξη των κυττάρων του δέρματος, βοηθώντας το να παραμένει απαλό και χωρίς ρυτίδες. 

ΝΤΟΜΑΤΕΣ
Οι ντομάτες περιέχουν άφθονο λυκοπένιο, το οποίο προστατεύει τα κύτταρα του δέρματος από τις ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν το DNA. Παρόλο που δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τα αντιηλιακά, μπορούν να προστατεύσουν το δέρμα σας από τις βλαβερές ακτίνες του ηλίου. Η βιταμίνη Α που βρίσκεται στις ντομάτες μας βοηθά να διατηρούμε ένα υγιές δέρμα και υγιή μαλλιά. 

ΒΡΩΜΗ
Η βρώμη που περιέχει φυτικές ίνες, ωμέγα-3 λιπαρά και σίδηρο δεν περιέχει σάκχαρα υδατανθράκων κι έτσι ελέγχεται η παραγωγή των ορμονών που λέγονται ανδρογόνα. Όταν το επίπεδο των ανδρογόνων αυξάνεται, οι αδένες εκλύουν περισσότερες λιπαρές ουσίες που οδηγούν σε ακμή. 

ΑΥΓΑ
Τα αυγά είναι μια άριστη πηγή πρωτεϊνης,  η οποία είναι απαραίτητη για την επούλωση των ιστών και τη σύσφιξη του δέρματος. Επιπλέον, η λουτείνη που περιέχεται στα αυγά βοηθά το δέρμα να διατηρεί την υγρασία και την ελαστικότητά του. 

ΡΟΔΙ
Το φρούτο αυτό περιέχει πολυφαινόλες, ένα αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και ρυθμίζει την κυκλοφορία του αίματος. Μπορείτε να το απλώσετε στο δέρμα σας για να εξαφανίσετε τις λεπτές γραμμές έκφρασης και να το ενυδατώσετε.

ΡΕΒΥΘΙΑ
Τα ρεβύθια περιέχουν μαγγάνιο βοηθώντας το δέρμα να παράγει ενέργεια και να καταπολεμήσει τις ρυτίδες. Επιπλέον, το μολυβδαίνιο που περιέχουν αποτοξινώνει το δέρμα, ενώ τα υψηλά επίπεδα φυλλικού οξέως επιδιορθώνουν τις βλάβες από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου και τις τοξίνες. 

ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΑΣΟΛΙΑ
Τα κόκκινα φασόλια είναι μια άριστη πηγή ψευδαργύρου, που η Dr. Jessica Wu από το Λος Αντζελες πιστεύει ότι καταπολεμά τις κοκκινίλες. "Αυτό μπορεί να οφείλεται στις επουλωτικές ιδιότητες του ψευδαργύρου". Επίσης σύμφωνα με μελέτες η χρήση ψευδαργύρου τοπικά είναι τόσο αποτελεσματική όσο και τα αντιβιοτικά. 

Πηγή:msn.